Wandelschoen Columbia Men's VENT AERO Black Graphite

Deze wandelschoen is afkomstig uit de COLUMBIA VENT™ AERO serie van het merk Columbia. Het bovenste gedeelte van de schoen bestaat uit mesh en synthetisch materiaal, wat deze wandelschoen superieur ademend maakt. De Techlite tussenzool is voorzien van vents voor extra ventilatie en koeling. Daarnaast heeft deze schoen met sokachtige pasvorm een zool die zorgt voor langdurig comfort, demping en een hoog energierendement. Verder heeft deze comfortabele schoen Omni-Grip tractierubber voor perfecte grip op alle oppervlakken.

Wandelschoen
Merk
Serie
COLUMBIA VENT™ AERO