Wandelschoen Columbia Women's VENT AERO White Black

Deze wandelschoen is afkomstig uit de COLUMBIA VENT™ AERO serie van het merk Columbia. Het bovenste gedeelte van deze lichtgewicht schoen bestaat uit mesh en synthetische materialen, wat deze schoen superieur ademend maakt. Daarnaast heeft de schoen een Techlite EVA tussenzool met vents voor extra ventilatie en koeling. De zool van de schoen met sokachtige pasvorm biedt langdurig comfort, demping en hoog energierendement. Verder heeft de buitenzool Omni-Grip rubber, wat u perfecte grip geeft op allerlei soorten ondergrond.

Wandelschoen
Merk
Serie
COLUMBIA VENT™ AERO